Photobucket

1/11/08

The NOVEMBER'08 soundtrack!

Photobucket
Δεν μπορώ, θα σκάσω αν δε σας πω τη μοναδική εμπειρία που έζησα πριν μερικές μέρες! Εκεί που νόμιζα ότι το ξυλάγγουρο είναι απλά ένας χαρακτηρισμός που κάνουμε στους άχαρους ανθρώπους, έρχεται ένας φίλος από τη Λήμνο και μου φέρνει ενα περίεργο φρούτο το οποίο έχει ασπροπράσινη φλούδα, ανοίγοντας το βλέπει κανείς κουκούτσια και χρώματα ακριβώς ίδια με αυτά του πεπονιού, κόβω ένα μεγάλο κομμάτι, το καταβροχθίζω, έπαθα πλάκα με την γεύση του γιατί συνδύαζε τη γεύση του αγγουριού με αυτή του πεπονιού, και μόλις είχα δοκιμάσει το πρώτο μου ξυλάγγουρο:-) Απορώ γιατί το χρησιμοποιούμε για κακούς χαρακτηρισμούς όταν πρόκειται για ένα τόσο, μα τόσο, τέλειο φρούτο! Η εμπειρία μου με το ξυλάγγουρο είναι νομίζω αιτία να ξεκινήσω να γράφω ημερολόγιο, ξέρετε, αυτά με το χρυσό κλειδάκι:-)
Με την πολυλογία μου όμως ξέχασα το πιο σημαντικό! Σβήνω στις 6/11 το πρώτο μου κεράκι ως blogger! Ούτε που κατάλαβα πώς πέρασε τόσο γρήγορα 1 χρόνος. Μάλλον εσείς με βοηθήσατε σε αυτό μιας και γνώρισα και από κοντά αλλά και από τα blogs πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους με άποψη και προσωπικότητα. Οπότε σας χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ!
Καλό μήνα να έχουμε!
Photobucket
BEST SONGS OF THE MONTH

*ACE OF BASE "Wheel of fortune 2009"
*ALESHA DIXON "The boy does nothing" (thanx neverlandean!)
*ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ "Το παρελθόν μου"
*CELINE DION "My love"
*CHICANE vs NATASHA BEDINGFIELD "Bruised water"
*CHRISTIAN FALK feat. ROBYN "Dream on"
*CRAIG DAVID "Insomnia"
*DARIN feat. KAT DE LUNA "Breathing your love"
*ERCOLA "Every word (Wendel Kos radio edit)" (thanx 2bekidd)
*FUNKERMAN "Speed up"
*JAMES DOMAN "Everything's gonna be alright"
Photobucket
*JORDIN SPARKS "Tattoo"
*KANYE WEST "Love lockdown"
*KEVIN RUDOLF feat. LIL' WAYNE "Let it rock"
*LENKA "Trouble is a friend"
*M83 "Kim & Jessie"
*MOBILE "Hit the floor #7"
*SUGABABES "You on a good day"
*THE SATURDAYS "Up"
*V-SAG feat. ALEXANDRA MCKAY "Feather"
*ΜΑΡΙΑ ΙΑΚΩΒΟΥ "Δωσ'μου μια βραδιά"
*ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ "Σ'έχω βρει και σε χάνω"
Photobucket
ALBUMS OF THE MONTH

*Natalia Clavier "NECTAR" (latin) (9) (thanx apos!)
*Celine Dion "MY LOVE: THE ULTIMATE ESSENTIAL COLLECTION" (pop/easy listening) (9)
*Lenka "LENKA" (indie pop) (8.5)
*Νατάσσα Μποφίλιου "ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ" (έντεχνο) (8.5)
*Heather Nova "THE JASMINE FLOWER" (rock/acoustic) (8)
*M83 "SATURDAYS = YOUTH" (electronic/ambient pop) (8)
*P!nk "FUNHOUSE" (pop/rock) (8)
*Mobile "TALES FROM THE CITY" (alternative rock) (7)
*Keane "PERFECT SYMMETRY" (alternative pop/rock) (7)
*Olivia Broadfield "EYES WIDE OPEN" (indie pop/acoustic) (7)
*Chicane "THE BEST OF 1996-2008" (club-dance/electronica) (6.5)
*Μιχάλης Χατζηγιάννης "7" (pop) (6)
*Jennifer Hudson "JENNIFER HUDSON" (r'n'b/pop) (6)
*Ελεωνόρα Ζουγανέλη "ΕΛΑ" (alternative pop) (6)
*Snow Patrol "A HUNDRED MILLION SUNS" (rock) (6)
*Kaiser Chiefs "OFF WITH THEIR HEADS" (alternative rock) (6)
*The Saturdays "CHASING LIGHTS" (pop) (6)
*T.I. "PAPER TRAIL" (hip-hop/r'n'b) (6)
*V-Sag "FEATHER" (club-dance/electro) (6)
*Anastacia "HEAVY ROTATION" (pop) (5.5)
*Sugababes "CATFIGHTS AND SPOTLIGHTS" (pop) (5)
*Ραλλία Χρηστίδου "ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ LIVE" (alternative pop/έντεχνο) (5)

Photobucket
LOW-5

*KATY PERRY: Mα είναι δυνατόν αυτή η φτηνή κι ατάλαντη γκόμενα να κάνει επιτυχία με αυτό το ανεκδιήγητο "I kissed a girl"?
*ΠΕΓΚΥ ΖΗΝΑ: Έχετε δει την αφίσα του κέντρου που εμφανίζεται? Μήπως την είδε θεά ή μου φαίνεται? Αν ήταν έτσι οι θεές τότε θα είχαν αγιοποιήσει την Μαρία Μαγδαληνή κι όχι την Παρθένο Μαρία.
*P!NK: Αντιπαθητική, αλλά η καριόλα έβγαλε ωραίο cd.
*O XΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ MADONNA: Μας τάχουν κάνει νεροκολοκύθες με το διαζύγιο λες και μας ενδιαφέρει.
*ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ: Ποιός ξέρει τι "έκανε" κι έχει γίνει πλέον φίρμα.

Photobucket
ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ...

*Επέστρεψε δυναμικά η ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ με ένα πολύ καλό κομμάτι, "Το παρελθον μου". Απλή, συνειδητοποιημένη κι ανανεωμένη.
ΑΝΝΑ ΓΟΥΛΑ μπήκε στη ζωή μου με τα άσματά της και την εκκεντρική της persona.
ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ θα εμφανίζεται φέτος με την επίσης αγαπημένη μου ΓΛΥΚΕΡΙΑ.

Photobucket

21 bugged up:

Ανώνυμος είπε...

Hello dearest buggie... Καλό χειμώνα να έχουμε και πώς να μην έχουμε όταν βλέπω πως ο Νοέμβρης θα είναι κομματάκι απολαυστικός μουσικά! Thank U, κατ'αρχήν, for the credit in "Every Word" (κομματάρα!!!)και για την συνέχεια... για άλλη μια φορά υπέροχες επιλογές! Το κορίτσι μας αν και με ξίνισε λιγουλάκι με αυτήν την αρπαχτή, δεν μπορώ να του κρατήσω κακία, ειδικά όταν το "There comes a time" μου αρέσει πάαααρα πολύ...! Όσο για τα υπόλοιπα... μου αρέσει πού η επιστροφή της Αννούλας κι εμένα, το best Των Chicane απολαυστικότατο (καιρός ήταν να βγάλουν κάτι τέτοιο), έχω πάθει πλάκα (έστω και αργά) με το album της Jordin Sparks, υπέροχη έκπληξη η Lenka (από το δικό σου post την έψαξα...)και παρόλο το κλασσικό "λαϊκίζον" στυλ που δέρνει (αλύπητα) τους-τις εγχώριους-ες star μας, ομολογώ πως η Μαρία Ιακώβου... πολύ απλά δεν ενοχλεί καθόλου τα αυτιά μου!!! Αξιόλογη προσπάθεια! Να σου επισημάνω (μιας και ξέρω ότι σου αρέσει... :)) το best της Sarah McLachlan! Βγήκε πρίν 2 εβδομάδες περίπου και είναι ήδη Top 20 Album στο Billoard! Περιμένω πιό εκτενής σου αναφορά στην Anastacia. Δεν μου άρεσε ρε συ! Μα να έχει πλέον "χτίσει" ένα όμορφο και ιδιαίτερο στυλάκι και να πρέπει να γίνει με το ζόρι Duffy? Γιατί? Anyway, περιμένοντας τις πρώτες δυνατές και κρύες βροχές που μου έλειψαν πολύ, σε χαιρετώ και τα λέμε σύντομα... Many musiki-sses!

Ε.Α. είπε...

eksairetiki i kyria Haza!
kalo mina Musicbug kai megalo eyxaristw gia to sigentrotiko twn diskwn tou noembriou ! :)))

p.s. na sou klepsw ti photo me tous glarous (ekeini xwris to cookie)? :))

mahler76 είπε...

όταν πάει 6 θα σου ευχηθώ χρόνια πολλά για το μπλόγκ!!

Προς το παρόν καλό μήνα και να πώ και πάλι πως δεν μου αρέσει καθόλου το νέο της Απόλυτης.

όσο για το ξυλάγκουρο δεν έχω φάει ακόμα.

Καλό Σου-Κου!!!

apos είπε...

Καλό μήνα, bugάκο μου.
Και επειδή εγώ θα είμαι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού στις 6 του μηνός, σου εύχομαι από τώρα χρόνια πολλά για τον πρώτο χρόνο και σου αφιερώνω το you on a good day των Sugababes, που πολύ μου αρέσει.
Και muchίsimas gracias που έκανες και εσύ ένα μικρό promo στη Νatalia.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Είδες πως περνάει ο καιρός?
Καλό μήνα!!!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ πρόσφατα έμαθα ότι το ξυλάγγουρο ζει και βασιλεύει ως φρούτο. Μέχρι τότε νόμιζα απλώς ότι είναι μια εκλεπτυσμένη βρισιά. Της Αννούλας το τραγουδάκι δεν το έχω ακούσει ακόμα. Ελπίζω να μην είναι σαν τις μαλακίες που μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Εξαιρετική επιλογή οι Kaiser Chiefs! Το έχω λιώσει το δισκάκι στην κυριολεξία!! Ευχές για το blog θα πούμε και στις 6 του μήνα. Καλό απόγευμα!!

Unknown είπε...

Από τη λίστα των άλμπουμς σημειώνω πολλά για μελλοντικό άκουσμα, τα αυθεντικά cd των M83 & V Sag έχουν ήδη λιώσει στο pc μου. Επίσης δεν γνώριζα ότι οι αγαπημένοι μου Chicane κυκλοφόρησαν best of, thanx for the info!

One Big DJ είπε...

poly kalos! as usual!

musicbug είπε...

2bekidd: Hey boy! Thanx!!! Apo arpaxtes i Celine teleytea allo tipota, to "There comes a time" mou aresei alla den kovw fleva kiolas. Elpizo i syllogi na exei kalo booklet toulaxiston. To best tis Sarah toxw akousei, ksexasa na to valw, mou aresei trela to neo tis single "U want me 2", to eixa sta favorites ton proigoumeno mina. Kisses;-)

The Espressionist: Eyxaristw poly:-) Theiko kommati kai apistyeti fwni kai parousia i Ofra Haza. Ennoeite mporeis na klepseis ti photo, ki egw tin exw klepsei apo to net;-)

mahler76: Egw den kserw kata poso mporw namai antikeimenikos me to neo kommati tis Annas, alla ap'oti akouw aresei. Na dokimaseis xylaggouro, einai theiko sou lew:-)

apos: Gracias guapo:-) Thanx gia tis eyxes kai tin afierwsi. Oson afora ti Natalia apla otan m'aresei ena album i kallitexnis ki enthousiazomai, to deixnw. Kalo taxidi na exeis boy!

PAVLOS: Kalo mina na exoume! O kairos pernaei de les tipota, mono gia ti Zwzw Sapountzaki den pernaei:-)

unclescrooge: Hey there;-) Entaksei den exei vgalei toses malakies ta teleytea xronai i Anna, min eimaste adikoi, ektos tou "X" pou itan athlio! Kalo apogevma.

ethan: Heeey:-) Ki emena mou aresan oi Chicane, kai mou irthe kouti to best. Gia M83 den exw logia, tous anakalypsa prosfata pou mou toxe proteinei ena paidi sto blog, ki arxisa na ginomai fan tous:-) V-Sag itan ok to cd, to "Feather" san kommati apla gam...:-) Sorry kiolas.

One Big DJ: Thank you;-)

Leviathan είπε...

1 xrono e??bravo!!!!!ace of base..ti mou 8imises tora!!!!filia polla!!

Ανώνυμος είπε...

'Αντε και χρόνια πολλά στο υπέροχο blogάκι σου φιλαράκι :)
6 βάζω και εγώ στον Χατζηγιάννη... ξενέρωσα.
Η Πέγκυ Ζήνα αγορίνα είναι ΘΕΑΑΑ!

europanos είπε...

Johny, να τα εκατοστήσει το blog σου, ρε φίλε! Πάντα να μας συστήνεις καλή ποπ!

Για το καινούριο της Άννας Βίσση έχω ανάμικτα συναισθήματα, η φωνή της σε πολύ καλή φόρμα, η διάθεσή της ανεβασμένη, το βίντεο εξαιρετικό για τα ελληνικά δεδομένα, αρκετά κινηματογραφικό, αλλά σαν τραγούδι δε λέει πολλά, κάτι με χαλάει στο ρεφρέν αλλά δεν μπορώ να το εντοπίσω ακόμα!

relative_stranger είπε...

Όλα καλά αλλά το παρελθόν μου;
Φοβερός ο μπέμπης!

Giousurum είπε...

kalo mina...
kai otan paei 6 o minas tha peraso gia xronia polla kai fysika gia kerasma....

musicbug είπε...

leviathan: Thanx! Foveroi oi Ace of Base, an ki exoun xathei panta mou aresan.

μητσάκος: Eyxaristw!!! Ok gousta einai ayta, egw den tin paw katholou:-) Tou Xatzigianni mou aresan 3-4 mono apo to cd.

europanos: Geia sou re agapimeno filaraki! Xari s'esena exw to blog, kala ekanes kai m'epeises:-) Opote i take a bow;-) Tis Annas epeidi se kserw ti vissoholic eisai, standard th'arxisei na sou aresei.

relative_stranger: Ola kala alla giati to les ayto?:-) Plaka exei o mpempis, nanai kala to internet:-)

giousurum: Eyxaristw gia tis eyxes. Perna ki olo kai kati kalo tha exw na kerasw:-)

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

"Κάποιες νύχτες στους δρόμους
σε τρακάρω τυχαία
είναι αμάξια οι μόνοι
και οι σχέσεις τροχαία" Ανατρίχιασα!!!

"Η ζωή μου σε τάξη(κυριολεκτικά!)
κι η καρδια σ' αταξία"

Αυτό το τραγούδι της Μποφίλιου μ' αρέσει φοβερά!!! Εύγε , bug!

Επίσης μ' αρέσουν και τα: "Wheel of fortune 2009" , "Every word" , "Feather", oι Sugababes και η Lenka!

Για την ιστορία με το ξυλάγγουρο ένα θα σου πω: "γηράσκω αει διδασκόμενος"!(για μένα ισχύει και τ' ανάποδο:"διδάσκω αεί γηρασκόμενος"...)

Xρόνια πολλά και για το blog σου! Να το χαίρεσαι και να το χαιρόμαστε!!! Έχει γενέθλια τον ίδιο μήνα με το δικό μου. Μήπως να κάνουμε μαζί party σε κανά παιδότοπο;;;; :)

musicbug είπε...

Thanx gia tis eyxes! De me xalaei katholou na kanoume ena blog-party mazi gia ta genethlia mas:-) Xairomai pou s'aresei tis Mpofiliou, einai poly kali fwni ki axiologi parousia. Elpizo na exeis akousei to cd tis, einai apo ta kalytera ellinika gia fetos nomizw. Kalo apogevma professor:-)

Ανώνυμος είπε...

Blogoχρόνια blogoπολλά!

mahler76 είπε...

XRONIA POLLAAAAA!!!!!!!!

musicbug είπε...

Thank you a lot guys, na'ste kala:-) Kalo weekend na exoume!!!

Leviathan είπε...

poli kali i ofra haza!!!!!!!! filia!